fredag, december 12, 2008

Tre fotografer.

Två tredjedelar av dessa bilder har varit uppe här innan, men har är de slutgiltliga versionerna (antagligen iaf).
Uppgiften gick ut på att skriva kort om tre olika fotografers stilar och sedan välja en av dem och kopiera dennes stil. Jag valde att kopiera Denise Grünstein.
(för er som av någon andledning skulle läsa min blogg och inte känner mig, så kan jag ju berätta att jag läser foto på gymnasiet.)

Bild 1:
Fotograf: Jag, obviously.
modell: Pernilla (http://crackedbeauty.blogspot.com)
Kläder: mest mina, men leggingsen är hennes.
Redigering: Jag.

Bild 2:
Fotograf: Jag, igen.
modell: Louise
Kläder: min jacka och mina skor.
Redigering: Jag.

Bild 3:
Fotograf: Jag (surprise)
modell: Jag (självutlösaren är min vän)
Kläder: All mine.
Redigering: Jag.

Inga kommentarer: