onsdag, december 17, 2008

Slay the Scene, Kill the Beautyqueen.

So here's the deal.

Här bredvid ser ni senaste designen. Den ska bäras på julfesten. Bilden är dock, som ni ser, pixlig och dålig och ger den inte rättvisa.

Har varit med mimmi alla dagar denna veckan hittills. Okej, det är bara onsdag men ändå. Igår stod vi och glodde på Musikhjälpen 08 i ca en och en halv timme. Lite lol, men vafan, det var kul. Kitty är mysig. Och Eshan är mysig. Och Henrik är ganska mysig han med. Ryktet säger dessutom att vi var med på TV någon/några av de, som vi kände det som, miljoner gångerna som kameramannen filmade rakt på oss.
Jag och syrran tog oss en snabb titt på dem på vägen till bussen hem idag också. Kitty hade en sko i örat idag. Igår hade hon en fisk och dagen innan det en My Little Pony. Hon är söt hon.

Efter problem med avinstalleringar och "program som redan körs" så har jag nu äntligen lyckats att få photoshop CS4 att fungera (tror jag iaf). Hoppas nu bara på att det ska funka varje gång jag startar det i framtiden också.
För er som undrar vad som är skillnaden mellan CS2, CS3 och CS4 kan jag säga; så gott som inget. Har du någon av CS2 eller CS3 så don't bother with CS4, det är inte bättre. Ända anledningen att jag "uppgraderade" mig var för att det var något fel på mitt CS3 så jag tyckte att jag lika gärna kunde skaffa mig CS4. lol.

Och nu till något helt annat. Graderade till grönt bälte med blått streck i Taekwondo i lördags. 3vligt. Min äldre lillasyster tog blått bälte och min yngre lillasyster tog blått bälte med vitt streck.

Nu är det snart jul och då bär det av till Hovfjället med familj och kusiner. Det är skidåkning som gäller för alla andra men själv ska jag sitta i vår stuga hela dagarna och glo mig blind på Arkiv X, Cold Case och dylikt. Jag åker inte skidor, det är tråkigt.

Såg Elizabeth - the Golden Age idag på engelskan. Den var mys. Jag gillar Elizabeth I : >

GOD JUL och vi hörs.

XOXO
p.s. Och så blir det operation i foten den 3 juni i sommar... d.s.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Haha skidor är för amatörer.. du gör rätt i att bara kolla på serier :D // LILLY

crushcrushcrush sa...

YES att åka skidor suger och jag sitter också bara och kollar på tv när vi är på skidsemester!
Ka-chiiiiiing!

mercedes sa...

ni var med på tv !