söndag, december 28, 2008

A Glorious Extistance.


Jag är sedan ca en timme och tjugo minuter hemma från min och familjens lilla tripp till de värmlänska skogarna. Detta firas med ett utdrag från Amandas och min första msn-konversation på över en vecka. En skulle kanske säga att det var en händleserik vecka, en annan inte. Det beror på hur man vill se det.

Jag kan nu stryka "åka sknowboard" från listan på saker jag ska göra innan jag dör. Kul att pröva men jag lär nog aldrig göra om det. Åkte dessutom skidor en dag. Enligt min morder så tar jag mig ner för röda backar utan problem. Det måste ha varit ena riktigt mesiga röda backar. Men det var en bra påminnelse till varför jag absolut inte ska följa med på skidresan till Italien.

nu ska jag börja göra mig i ordning för kvällen för imorgon väntas jobb. natti natti.

1 kommentar:

A sa...

Åhhhhå !
Du har varit SÅ saknad !