fredag, december 19, 2008

Sick, Sicker, the Sickest.

Här kommer mitt 99:de inlägg. Jag är lat och klistrar bara in det jag skrev på bdb för en stund sedan. Here it goes:


Jullov nu fast ajg vill ha sommar, värme och inga jackor.
Julfest på klubben imorgon.
Var hos Mimmi i Bara only idag.

MEN SJUKASTE IDAG:

Mimmi, Sara och jag kände peppeN på musikhjälpen och eftersom vi var fattiga så bestämde vi oss för att göra ett julkort till Kitty, Eshan och Henrik. Det blev ett random kort som Mimmi hade hemma med några fina rim på. I ena hörnet fick Sara idéen att vi skulle sätta mitt ena hemagjorda örhänge i form av ett kassettband i pärlplatta för att ge Kitty. Detta gjorde vi. Och när Kitty sedan läst kortet tog hon på sig mitt örhänge! Jag smällde av. Nu är jag och Kitty Jutbring örhängestvillingar, fast det vet hon inte om för vi lyckades aldrig visa för henne att vi hade det andra örhänget. Men ändå. Jag dör.

Här tar hon på sig det.







Btw, så tror jag att jag gillar hennes musik.

Inga kommentarer: