torsdag, december 11, 2008

"Maybe it's a X-file!"

Nu var det ett tag sedan jag skrev ett ordentligt inlägg, så här kommer det.

Arkiv X, Arkiv X, Arkiv X.
The only thing on my mind at the moment.
Scully och Mulder är för närvarande mina stora kärlekar och jag och Amanda pratar inte om mycket annat än denna TV-serie.
Det bästa med serien är nog hur bisarr den är, på mer än ett sätt. Självklart så är det ju det gammla vanliga aliens-och-annat-random-bisarrheten, men också det faktum att Scully och Mulder hela tiden ska hålla på och ta på varandra (ni kan ju läsa vår fina msn-konversation här bredvid). Vi förstår inte hur det kunde ta nio säsonger och en film innan de får ihop det på riktigt...

Min mamma hade också kul. Jag hade "Where's Mulder?" som personligt meddelande på msn, och helt plötsligt skriver hon det ni kan också kan läsa här bredvid till mig(ni som kan ert Akriv X förstår det roliga). Men blir jag förvånad? Nej, Arkiv X är ju trots allt mitt och mammas stora gemensamma intresse...

Och så är det ju de härliga kommentarerna som lyser upp tillvaron (jag pratar fortfarande om Arkiv X).

Michelle: - I'm stuck!
Scully: - Can you move?

(klart hon inte kan, hon sitter ju fast!)

xoxo

Inga kommentarer: