torsdag, november 13, 2008

Sleep and Dream.

Jag raderade just ca 30 bilder från min bilddagbok utan någon egentlig andledning. Har 8 kvar nu. Bara sådana som jag verkligen tycker om.

Jag är trött och vill åka hem och när jag kommer hem så ska jag måla listerna i mitt rum. När vi gjort klart mitt rum (i helgen förhoppningsvis) så ska jag bleka håret och färga lite rosa igen. Och eventullet lite blått. Sedan ska jag även göra om min bloggdesign lite. Lite ljusare hade jag tänkt. Svart är så deprimerande och jag känner att det inte riktigt passar mitt liv som det är nu. Ska även fota till arbetet "tre fotografer". Bilderna kommer här när det är klart. Men antagligen inte på bilddagboken. Möjligtvis en av dem. Jag är sjuk trött på bdb och allt som försegår där just nu.

måste köpa något sött/gott att äta eller eventuellt varm choklad sedan så jag inte får huvudvärk.

xoxo

Inga kommentarer: