torsdag, november 20, 2008

Splattered,Scattered, Poisoned Fashion Gal.

Fotade i studion idag. Det gick väl helt okej. Bilderna kommer nog snart.

Ja, som ni ser så är jag rosa igen. För jag är väldigt rosa. Och jag trivs så bra i det.

Twilight ikväll. Har sjukt höga förväntningar. En av dessa förväntningar är dock inte att den ska vara som boken. För det har man ju lärt sig att de aldrig är. Men det borde ju inte nödvändigtvis betyda att filmen är dålig, eller hur?

Pepp på nya kläder, smycken, skor, halsdukar/sjalar och de där rosaglittriga solglasögonen på buttricks. Men det får vänta tills nästa studiebidrag, då det får delas upp med det lilla antal julklappar jag ska köpa. Förutom glasögonen. De köper jag kanske imorgon eller nästa vecka om de kostar vad jag tror de kostar.

Det var allt för närvarande. Imorgon ska vi lyssna på en jude från andra världskriget hela förmiddagen. peppeN.

<(; )

Inga kommentarer: