onsdag, november 12, 2008

I'll Never Change (and we are the same).



Jag förstår inte hur det kommer sig att vissa av er tycks tro att vi vill vara som er. Att ni är bättre än oss och vi bara är en rest som blivit över. Vad vi än kommer på så har vi härmat er och har vi inte det så blir ni sura för att vi kom på det först. Sjukt barnsligt och onödigt beteende.
Jag vet att det faktum att jag skriver om detta på min blogg också är barnsligt, men jag vill få det sagt utan att någon ska kunna ta åt sig och bli ledsen. Därför tänker jag inte heller skriva vad det är jag menar utan ni som läser får tolka hur ni vill. Kommer inte berätta för någon vad jag faktiskt menar, utom möjligtvis några få jag litar på.


Har förövrigt fått ny mobil. En Sony Ericsson w595. Har bara haft den i lite mer än två dagar men hittills är jag mer än nöjd. Älskar allt med den. Bilden är tagen med mobilkameran (och delvis redigerad i den också).

En tredje kul sak är att min engelskalärare idag (under det "individuella samtalet") sa att om jag presterar lite mer muntligt så har jag MVG:et i engelska B som i en liten ask. Sånt är alltid kul att höra. Jag hade MVG- på min Review som jag skrivit endast för att hon skulle "sporra mig" att prestera ännu bättre. Jag trodde det skulle bli jobbigt att försvara mitt MVG i engelska A nu när jag inte skulle ha Spoke längre, men tji fick jag. Helén är bra, jag tycker om henne. Och jag ansträngde mig inte ens när jag skrev min review...


men jaja, nu har jag skrytit och gnällt nog för idag. Puss och kram och sov gott.



p.s. Ville bara hälsa till Mimmi att om du läser detta ska du veta att du är den bästa vän man kan tänka sig, och jag vet inte hur jag klarade mig utan någon som du inte jag lärde känna dig! Y d.s.

1 kommentar:

Anonym sa...

Gud, man blir ju tårögd! :)