torsdag, november 27, 2008

I dream of the top of the trees.


Idag såg vi Fröken Julie i skolan. Den var bra! Så ny har jag en pjäs till att stryka från min "Pjäser jag måste se innan jag dör"-lista. Jag hoppas fortfarande på fler Shakespeare på Malmö Stadsteater. Hade velat se En Midsommarnattsdröm, Othello eller Macbeth. Och en uppsättning av Hamlet vore inte helt fel. Har ju bara sett den på TV.

Blev inte särskilt nöjd med min godis-produktbild som jag tog idag. Inte för att den var skitdålig, uatn för att jag vet att jag kan bättre. Smart som jag är så hade jag min Malteasers-påse liggande i min väska i ca ett dygn, vilket gör den ganska skrynklig. Och att fota det i en studio blir inget vidare. Men jag lyckades rädda den från alldeles för mycker blänk och grejer. Plus att photoshop är min vän :>

Igår kom Arkiv X: I want to believe-filen ut på DVD. Jag dör av längtan tills vi hyr den!

Inga kommentarer: