söndag, november 23, 2008

Clearly I was wrong, agent Scully is already in love.



All min kärlek finns just nu förutom hos familjen Cullen hos Dana Scully och Fox Moulder i Arkiv X/X files.

Min mamma och jag såg för ett par timmar sedan klart DVD:n jag fick i födelsedagspresent i september, innefattande åtta avsnitt utvalda av regissören för serien. Eftersom jag lätt blir "besatt" av TV-serier är jag såklart helt såld på Arkiv X nu. Jag kan knappt vänta tills filmen "X files - I want to believe" kommer ut på DVD på onsdag så vi kan hyra den. Har ävan stora planer på att under julens skidresa (jag åker inte skidor) sitta i stugan vi ska hyra och knarka mig igenom sesong 1 och 2 av nio. Det blir sammanlagt 38 avsnitt à la 45 minuter. Har även 12avsnitt på 40 min kvar av Cold Case sesong 1. Det blir sammanlagt 38,5 timmar av TV-serie tittande att sysselsätta mig med. Det blir en toppensemester.

Dessutom var jag och såg Jesus Christ Superstar med Ola Salo i huvudrollen idag. Den var bra. Lite gay ibland (t ex när de dansade in i vita discotrikåer), men ändå rolig.

You played your cards, You played them fine.
You whispered "baby, I just want you to be mine".
I know I am naive, That I ought to contemplate.
But one lesson I have learned is you don't cross your faith.
And I've got pepole to catch me if I'm wrong and if I fall.
But even when I'm standing on the edge, baby,
you don't scare me at all.

I don't expect anything from you. Just love me endlessly.

Inga kommentarer: