lördag, april 25, 2009

Where is the sense in these desperate dreams?



Nu pryder en stor inramad plansch på finaste Emilie väggen ovanför min säng. Känns lite gothiskt, men vafan. Hon är ju the love of my life och den passar så jävla bra där den hänger. Snygg som in i helvete är den/hon.

Idag var det stan med alla kvinnliga medlemmar av min familj, vilket innebar shopping. Bl a så införskaffade jag mig de röd/vit-randiga strumpbyxorna på bilden, plus lite annat.

Förövrigt har jag fet Emilie-abstinens. Det är helt otroligt hur man kan sakna någon som man inte känner. Fast egentligen är det väl inte henne jag saknar, utan det (konserten).

Började på säsong sex av X-files. Hittade dessutom en deleted scene från ftf-filmen som gjorde min dag. Plus en massa bloopers om ni orkar kolla så länge... (efter huvudmenyn)

Inga kommentarer: