tisdag, april 07, 2009

What happens at the playground after dark?

97;48: NOW PLAYING: She Bop - Cyndi Lauper

Namnbyte på bloggen, då. Något lite enklare att komma ihåg och lite mer personligt. Det är inte meningen att ni som läser ska förstå, det är mer för mig själv. Det betyder något för mig och det räcker. Så länge folk kan komma ihåg det. Bannern är tillfällig.

Lovet har hittills mest bestått av att må allmänt kass, äta, titta på TV, ta (ego-)bilder och jobba i trädgården. Lov suger faktiskt riktigt hårt när man är lika oföretagsam som jag. Lyckades i alla fall få tummarna loss för att följa med mamma in till stan när Lovisa tränade för att gå på panduro, så imorgon ska jag nog börja på min väska som jag köpte tyg till i lördags (tror jag det var iaf). Blir den bra ska jag sy fler. Hittade ett übergulligt tyg i rosa på panduro idag som kommer införskaffas till detta. Bilder kommer när jag är klar med den jag ska sy nu. Den kommer gå i blått, lite rosa och grön och silver.


Gårdagens x-files-avsnitt var Chinga. Sjukt läskigt. Är du rädd för dockor så rekommenderar jag det INTE. Med det inspirerade till bilder (bilden under då, inte den till höger).




Inga kommentarer: