torsdag, april 16, 2009

heartshaped


Likadan bild som igår, lite synd. Men jag tyckte om det. Nu är det mindre än en vecka kvar till Emilie Autumn i Gbg. Nu är alla biljetter och grejer bokade och jag och Sanna peppar som fan. Slipper lite av engelskan nästa vecka också.
Sjukt lättad nu, det är fint väder och alla jobbiga skoluppgifter som skulle varit klara igår är fixade (förutom mumA, men deadlinen sköts ju upp två veckor...). Plus att jag tränade igår. Lite jobbig med min pollen/whatever-allergi som gör det tungt att andas, men ändå skönt. Clarityn är kass, man får bara ta en tablett om dagen, men den hjälper bara typ halva? Fast det funkar alldeles utmärkt i de timmar som den hjälper.
Nu ska jag snart åka till skolan, börjar 12.50 idag, lite chill.

Cooper: "He didn't mean what he said."
Albert: "He hit me!"
Cooper: "Well, I'm sure he meant that."
Twin Peaks i mitt hjärta.

Daugeeens:
Stickad tröja: Noa Noa
Långt leopardfläckligt linne: H&M
Leggings: Bik Bok
Skor: Fotlocker (i USA)
Väska: Fått av farmor
Halsband 1: Fake-VW från SaiSai, London
Halsband 2: hittat hemma, berlock från H&M
Hatt: Fått av mamma
Solglasögon: Souvenirshop i London

Inga kommentarer: