söndag, april 05, 2009

She Bop

Jag panik-ont i ryggen, men nu är det lov. Egentligen började lovet med en studiedag i fredags för min del, som spenderades på entré/stan med Sara. Handlade inte särskilt mycket.

Idag var det kampträning. Om det inte varit för att det var den tråkigaste och mest icke-givande ever och om det inte spätt på mitt ryggont som in i helvete så hade jag nog mått ganska bra just nu.
Som tur finns x-files för att göra mig glad och få mig att gå i taket. Det är verkligen en helt sinnessjuk tv-serie. Men det är därför jag älskar den. Är på säsong fem nu och har precis sett kitsunegari-avsnittet.


(Haha, Amanda vänta bara tills du kommer till Small Potatoes-avsnittet, jag fick spel)

Jag peppar på Hultsfred som fan och lyssnar nästan bara på Killers och Cyndi Lauper (och melodifestivalen haha, jag är en tönt). Cyndis nya skiva är helmysig och verkligen i min smak. Mamma har dessutom fått hennes Best of skiva hemskickad. She Bop är mysig.














Foto: Rebecca Modell: Jag Redigering: Jag

Inga kommentarer: