torsdag, januari 22, 2009

Milky Blue.


Jag har en så kallad studiedag idag. Men betyder detta att jag kan slappa och vila ut på denna gråa senvinterdag? Nej, såklart inte. För på lördag ska vi nämligen ha gäster. Och när man bor i en villa ute i en liten jävla håla så räcker det inte med att städa lite dagen innan. Nej, vi måste börja en vecka innan, vilket betyder att lagom tills man är klar med alla rum så är det första rummet man städade (i detta fallet mitt rum) redan stökigt igen. Så idag ska jag städa toaletterna, ta hand om en massa tvätt, städa i och utanför mitt rum och i trappan. Jag känner verkligen hur rättvis förddelningen mellan mig och min syster kommer bli.

Jag vill inte detta, jag vill åka hem till Sanna och titta klart på Kamikaze Girls, äta honungsmackor, dricka varm choklad med skummad mjölk och säga "mmm, Nakamura" hela tiden.

Men nu måste jag sätta igång om jag ska hinna något innan mamma kommer hem och skäller på mig.


(bilden är från studiosessionen i tisdags)

xoxo
ps. Jag ska uppdatera om UC snart. ds.

1 kommentar:

Anonym sa...

ÄR HONUNGSMACKA DIN PASSION?

dunndunn
jag vill också det ♥♥♥
Här får du något att bita i!!!!!
a) Hur realistiskt är det egentligen att drottningen ger snövit en förgiftad KAM och snövit blir förgiftad av att KAMMA HÅRET med kammen?
b) HAHA ofta man får "wromarow" som ordverifiering! Fick sylt en annan gång också. VAD HÄNDER MED VÄRLDEN?!