söndag, januari 11, 2009

I had you big time.

Jag blir så jävla trött.

Jag kallsvettas, nyser konstant, näsan rinner och vilka kläder jag än har så skaver de som fan mot huden. Men har jag feber eller spyr så jag får vara hemma från skolan? Nej, såklart inte.
Jag har inte varit hemma från skolan pga sjukdom sedan typ sjuan just på grund av detta faktum. Min kära moder tror inte på att det kan vara så att jag kanske har en lägre kroppstemperatur än normalt och därför kanske har feber vid 37,8 som jag hade i morse, men icke sa nicke. Inte är jag sjuk på riktigt, utan det är bara en vanlig förkylning. Igen.
My ass.

Och angående bilden, notera att klockan på toppen är fyra.

Längtar som fan tills torsdag.



What we have been through
there is nothing like it.
Things I have seen with you
Made it all suddenly fit.

Inga kommentarer: