fredag, januari 02, 2009

Paint butterflies


Jag har målat hela dagen, så nu är väggarna i vårt "datorrum" gråa och mina blå mjukisbyxor är förstörda. Inte för att det gör någonting. De var ändå fula.
På grund av detta målande är jag för slö för att ta på mig vanliga kläder och därför för skabbig för egobilder. Så ni får nöja er med en teckning av Marin. Puss på att hon är finare än jag.
Målandet har dessutom gjort mig en hundralapp rikare och dagens i-landsproblem är på vad på mellandagsrean man ska smälla den på. Det blir väl en tur i Malmoestaad på måndag innan träningen. Någon som är pepp på att följa med?

Just nu sitter jag och stör mig på att jag hade ett dilemma som jag nu glömt bort vad det handlade om. Men det var antagligen inget alltför seriöst. För hur seriösa brukar en svensk 17årings vid namn Malins vardagsproblem vara egentligen.

Puss och Kram för idag.


P.s. Ville bara tillägga att jag älskar alla fina "åh, så pepp 09 kommer bli"-inlägg folk gör. Optimismen på topp! Inte för att jag ska säga något. Jag la ju upp ett själv... d.s.

Inga kommentarer: