lördag, februari 14, 2009

Love in pastelle.

Det var en störd dag igår, men ändå fint. Vi har väldigt många gemensamma åsikter i vår klass och vi mode/reklamare är så lyckliga över att vi får Jeanette i foto efter lovet. Hon är så fin att vi ska kidnappa henne efter trean och ha henne i ett litet vitt skåp med små dörrknoppar med rosa rosor på.

En annan fin sak var när Kajsa jämförde "att se Scully i långt ljusblond lockigt hår" med "att se Göran person framför oss just nu iklädd balletdräkt och med en mops under armen". Jag tyckte kanske att det inte var på rikigt samma nivå, men ändå.

Och det sista fina är att jag är mer än halvvägs i boken som jag läser till engelska B (the Ice House av Minette Walters, 415 sidor). Jag började i onsdags och den ska inte vara klar förrens om åtta och en halv vecka... Och Helén som sa att den skulle vara en utmaning :(


Glad alla-hjärtans-dag, Grattis Lovisa på 11-års dagen och Lycka till på US Open Mimmi!

Nu vill jag ha sommar, ljusa kläder, flätor och hjärformade solglasögon. Puss.

Foto: Aneta
Modell: Jag
Redigering: Jag

Inga kommentarer: