onsdag, februari 25, 2009

Massive Entertainment


Eftersom folk klagat på att jag aldrig gör "vanliga" blogginlägg så kommer här en liten update om vad som händer i min tillvaro för närvarande.

Jag har antagligen fått en inflamation i hälsenan och ska nu knarka ipren (eller vad det nu var, något antiinflamatoriskt iaf) i en vecka. En var sjätte timme. Ibland gör det ont som fan men det finns inget jag kan göra mer än att halta... Fan vad skönt det skulle vara att inte ha ont någonstans i kroppen ett tag som oväxling. Men det är smällar man får ta när man tränar taekwondo (jag undrar fortfarande hur Jeanette kunde veta att jag gjorde det...).

Jag har fortfarande paus i X-files men snart är mamma ikapp mig och då tar jag upp det igen. Under tiden underhåller jag mig med att googla x-files bilder och titta på FRINGE Y Många säger att Fringe bara är en dålig x-files rip off men jag och Amanda vägrar hålla med om detta. Vi (eller i alla fall jag) anser snarare att de är varandras motsats. I X-files kan de inte förklara någonting. I Fringe kan de förklara allt (och då menar jag verkligen allt). Plus att Olivia Dunham (Anna Torv) är sjukt söt och jag hoppas på henne och Peter nu... Och Walter herregud! Y

Men det sjukaste sjuka just nu, jag kan fortfarande inte fatta det och kommer nog inte göra det förrens jag håller biljetten i min hand eller förrens jag står där och köar, JAG SKA SE EMILIE AUTUMN LIVE I GBG den 22 april. Det känns så sinnes och helt overkligt. Men biljetterna är bokade och ska hämtas ut senast fredag och Sanna och jag letar tåg/buss/övernatting som dårar. Och upp på allt så har mamma lovat att hon betalar allt om jag tävlar i Malmö open. Så nu ska jag tävla i Malmö open.

Imorgon har vi digital bildbehandling hela dagen (känns safe...) och på fredag har vi foto hela dagen. Det är så det är att gå foto på medie... (iaf i tvåan). Men det känns stabilt. Inte. Men idag var bra. Puss.



På bilden(från höger): Mama, Mulder , netizZ och Scully (jag).
Bilden är tagen av Tove. Den är egentligen analog, därav blänket. Jag vet att ni älskar hur normala jag och mina vänner ser ut.

Inga kommentarer: