söndag, februari 22, 2009

London Circus.

Jag känner att som veckorna går så växer jag upp mer och mer. För varje dag som går så är jag ett steg närmare 18 och det egna ansvaret. Och ångesten inför det minskar med tiden.
London nu på lovet var min första riktiga resa utan mina föräldrar och jag har gått och oroat mig över det ända sedan jag fick veta att vi skulle åka (vilket var i typ november tror jag). Men resan gick som smort och det största preblemet vi (jag och min syster, som är snart 16) stötte på var att vi råkade ta fel tåg när vi skulle till hotellet, men då var det bara att hoppa av och ta nästa som gick till rätt hållplats. Vi flög, tog oss till och checkade in på hotellet, shoppade som galningar, åt på restaurager, blev frågade om väger fyra gånger och åkte buss hit och dit och allt gick alldeles smärtfritt.

Jag har nog aldrig handlat så mycket på så kort tid förrut. Som nu ser på bilden i mitt förra inlägg så kom jag hem fyra t-shirts, två väskor, fyra par trosor (bara tre på bilden dock), en bh(inte heller på bild), två par strumpbyxor, ett par benvärmare, ett halsband, tre par glasögon, en extratröja, en tunika/klänning och en Killers-pin rikare. Ångrar dock att jag inte införskaffade mig en beige trenchcoat också, men att jag ville ha en sån slog mig inte förrens sista dagen och då kände jag inte att jag hade råd. Så nu får jag väl leta upp något till ett rimligt pris här hemma (jag är snål som fan när det kommer till kläder, köper aldrig något som är särskillt dyrt).

Haha, imorgon är det skola och jag peppar som fan (jag gillar skolan, okej!). Jag är alldeles för lat för att orka åka runt och träffa folk på lovet, plus att jag nu varit bortrest större delen, så jag längtar som fan efter att träffa folket igen. Plus att första lektionen är svenska med Niddan Y (och sen är det gympa och vi slutar klockan två).

pppppeppelicious.


Bilden är fotad av min syster med min mobilkamera på starbucks på Oxford st.

Inga kommentarer: