söndag, mars 08, 2009

Realityland.





Helgdagarna spenderas mest med att måla i ps, städa och plugga lite till Idrott och hälsa-provet. Min familj åkte till Italien igår, så jag är ensam hemma och måste sköta huset själv. Igårnatt sov mormor här, och imorgon ska jag åka till henne och sova. Måste dessutom handla sötningsmedel, för det är snart slut och reserven tog packet med sig på skidresan.

Igår målade jag "there is no rain"-bilden, bilden på scully här bredvid och började på Ophelias Overdose som jag gjorde klart idag [Link]. Just nu håller jag på med en Alice i Underlandet och Mad Hatter bild. Jag är båda två. Lite synd.

Jag känner att imorgon kommer bli en mjukisbyxe-dag, om jag hittar mina svarta budo nord.

Sov gott.


p.s. Disneychanel är så himla underbart Y d.s.

Inga kommentarer: