onsdag, mars 11, 2009

Mad as a Hatter.


Allt känns lite tomt och ensamt just nu. Bokstavligen. Det är ingen hemma och ingen som kommer komma hem ikväll. Eller i morgon kväll. Eller kvällen efter det. Och så vidare. Jag ska snart laga mat. Till mig själv. Och äta. Ensam. Jag tycker inte om det, men jag orkar inte vara hos mormor och jag behöver vara lite ensam, så jag kan sitta och vara ledsen över att ingen är här.

Här är i alla fall Alice och Mad Hatter bilden. Blev rätt nöjd med hela bilden faktiskt.

Mimmi har bytat till min klass. Eller ja, imorgon börjar hon, men då har vi "självständigt arbete" så ingen behöver gå till skolan. Men på fredag, så har vi foto hela dagen, tillsammans allihopa, vi i mode/reklam. Inklusive Mimmi Y

Känner inte peppen på Malmö open på lördag. Enda anledningen till att jag tävlar är att mamma lovat att betala hela Emilie Autumn-tjotaheitit om jag gör det. Så för att vara säker på att jag klarar invägningen så ska jag inte äta någonting innan jag vägt in på hela den dagen. Så jag hoppas det är äcklig mat i skolan. Sen jävlar i det ska jag kränga onyttigheter till vad det nu är på TV på fredagskvällar nuförtiden (hemma tittar vi bara på X-Files numera).

Och så är jag sur för jag vill se Maria Stuart på Hipp som Malmö stadsteater sätter upp men biljetterna kostar 250 :(

det är vad ni får leva med just nu. bye bye.

Inga kommentarer: