onsdag, oktober 15, 2008

Crazy People...

Ovärd dag som fan idag. Mådde sjukt dåligt hela morgonen/förmiddagen. Övervägnde starkt att spola termometern under varmt vatten så mamma trott jag hade feber så jag kunde stannat hemma från skolan. Men mesig som jag är så pallade jag inte. Därav så sov jag nästan hela samhällslektionen. Men det blev lite bättre efter lunch. Och jag måste säga att Emma B är sjukt underhållande när man har tråkigt.

McDonald's med Mimmi efter skolan. Snacka om ljuspunkt på hela dagen. Det känns bra att veta att trots att riktiga vänner är en utdöede art så finns det nårgra kvar i min närhet. Plus att McD har världens godaste jordgubbsmilkshake.

Palla att Björn först inte trodde på att mitt hår idag var 100% äkta (håret på bilden är inte äkta, jag såg inte ut sådär idag).

jaja, det var väl allt för den här gången.
Puss och Kram Y


Crazy people never die. They will wander in their madness for eternity.

will you wander with me?

Inga kommentarer: