måndag, juni 09, 2008



Var och såg Amanda Jenssen på Folkets Park i Malmö den 6/6. Det var, som man säger, NICE Y Hon är skitsnygg och jag älskar alla låtarna på hennes skiva. Lite besviken att hon inte sjöng "Come on (You have arrived)"... Men ändå, det var mysigt.

Citat:

... Amarula tree; den handlar om ett träd...

Amanda Jenssen

En annan rolig grej den dagen var att när jag och min pappa skulle gå och hämta muffins i vår bil (vi var fortfarande i Folkets Park, det var efter konserten), så gick vi över en gräsmatta där det satt en massa folk. Och precis när vi gick förbi en ett gäng så ropade de; "Amaaandaa" och sedan fnittrade de som om de kom på att de sett fel. Jag är inte hundra på att det var till mig, men det verkade så. Det var lite läskigt men kul om det verkligen var mig de menade (känner mig hedrad).

Bilden är tagen av mig.

Inga kommentarer: